Tweede Maand - Reisverslag uit l'Alfàs del Pi, Spanje van kerinsavontuur - WaarBenJij.nu Tweede Maand - Reisverslag uit l'Alfàs del Pi, Spanje van kerinsavontuur - WaarBenJij.nu

Tweede Maand

Blijf op de hoogte en volg

03 Maart 2014 | Spanje, l'Alfàs del Pi

Het is vandaag 3 maart en dat wil dus zeggen dat ik alweer 2 maanden in het geweldige Spanje zit!

De tijd vliegt echt voorbij, dat is niet te geloven. Ik heb al veel geleerd op stage en leer alleen nog maar meer. Ik heb nu twee websites en een logo mogen maken. Mijn collega Miguel gaat mij helpen JavaScript en PHP te leren, dat was een doel van mij voor deze stage periode. Ook heb ik nu de opdracht gekregen om een app te maken, dat mag helemaal zoals ik in mijn gedachte heb, ik overleg wel veel met Feiko om een goed werkende app te maken, die ook nog nuttig is. Het is namelijk de bedoeling dat de app in de app store gaat komen. Deze opdracht is niet voor een klant maar als les voor mijzelf. Dan weet ik ook hoe dat allemaal in zijn werk gaat, het zal wel pittig worden, ik heb er maar 5 weken de tijd voor. Ik vind het een leuke uitdaging en hoop dat het haalbaar is allemaal. Plan van aanpak ligt nu klaar en ben druk bezig met de concepten, zoveel ideeën, helemaal leuk!

Mijn Spaans wordt ook steeds een beetje beter, dat heb ik zelf niet door gehad eigenlijk. Ik versta het redelijk en kan mezelf (in combinatie met handen, voeten en een beetje Engels) verstaanbaar maken, als het niet te moeilijk is allemaal. Ik krijg 2 keer in de week les van Javi, hij komt vanaf morgen bij ons thuis, dat is ideaal! Dat doe ik samen met Angelita. De lessen zijn soms lastig en de motivatie ver te zoeken. Gelukkig zijn we samen, dat kunnen we elkaar de schop geven ;-).

Mijn huisgenootjes Jordy en Sven zijn awesome! We kunnen het erg goed vinden en zijn altijd samen met huisje 5. Daar zitten Angelita, Chellsy en Suus. Wij 6 zijn elke dag na stage bij elkaar. Samen eten, samen leuke dingen doen en vooral veel kletsen en gek doen. Door de week zijn we allemaal erg druk met stage en zijn s'avonds meestal thuis. Laatst ben ik naar Alicante geweest met Jordy en Suus, dat is een mooie stad! Een echte sangria in de zon met super gezellig gezelschap, wat wil je nog meer?! In het weekend zijn we overdag meestal erg lui en gaan dan s'avonds op stap met de andere studenten. We willen graag nog van alles zien en ondernemen, dus dat gaan we ook zeker doen. Het meeste wat we doen is uit eten of aan de boulevard zitten onder het heerlijke Spaanse zonnetje. We hebben hier een groepje mensen leren kennen waar we elk weekend mee op stap gaan, waar we af en toe mee eten of iets gaan doen. Erg gezellig! Zij gaan ons Spanje laten zien, dus kom maar op!

Ik ben al helemaal gewend hier aan de Spaanse mentaliteit, die bevalt me wel. Het is vooral tranquilo en mañana (rustig aan, morgen) ghehe. We eten ook op Spaanse tijden, lunch rond 14.00 – 15.00 en avondeten een keer om 20.00 – 21.00.

Mijn mams is al gezellig een weekendje overgekomen, dat was erg leuk en gezellig! Het was fijn om haar weer in mijn buurt te hebben. We hebben heerlijk op het terras gezeten, op het balkon, lekker gegeten en zijn Benidorm in geweest. We zijn weer helemaal op de hoogte van elkaar!

Over 2 nachtjes komt mijn lieve zusje Jister naar Spanje om haar verjaardag met mij te vieren yeah!! Dat word een super leuk weekend en daar kijk ik erg naar uit. Ik ben erg benieuwd wat zij vind van mijn leventje hier en hoop dat ze een hele leuke tijd krijgt hier, denk dat dat wel goed moet komen.

Voor nu ga ik weer even verder wat doen en tot volgende maand.

Buenos dias y hasta luego!


  • 03 Maart 2014 - 14:45

    Woogle:

    Foto's!!

  • 04 Maart 2014 - 16:26

    :

    Zijn onderweg ;-)

  • 07 April 2014 - 19:28

    PDD:

    Waar blijven ze dan? :p

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, l'Alfàs del Pi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Mei 2014

Vierde Maand

07 April 2014

Derde Maand

03 Maart 2014

Tweede Maand

03 Februari 2014

Eerste Maand

Actief sinds 03 Feb. 2014
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 2175

Voorgaande reizen:

03 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: